niedziela, 18 stycznia 2015

wracamy :)

Ostatni post (Kiedy urodze?) był ponad 2miesiace temu!! A Nasza kruszynka ma już ponad 2 miesiące!! Ale tan czas ucieka...
Nie mam orientacji czasowej, nie wiem jaki jest dzień tygodnia, a co dopiero dzien miesiaca. Mam wrażenie że po narodzinach drugiego dziecka czas ucieka szybciej.
Co u nas sie dzialo... 9 listopada urodzila sie Nasza druga coreczka Marysia. Ci co nas sledza na FB to pewno juz wiedza.
Potem swieta, sylwester i juz jest 18 stycznia!! Ze co?? (dobrze ze komputer ma date)
 W tym czasie byly tez pierwsze urodziny tego bloga. A ja nic dla Was nie zorganizowałam :( mam nadzieje ze mi wybaczycie. A jak tylko nasza sytuacja wroci do normy to cos wymysle.

Nowy Rok zaczal sie fatalnie, ale mysle ze przetrwamy :) Moim postanowieniem noworocznym jest - ogarniecie siebie i wszystkiego wokół. Zaczęłam juz od sprzątania, łazienka wyszorowana i polowa kuchni jak posprzatam wszystko dokładnie to będę się trzymać harmonogramu. A ten pomysl harmonogramu sprzątania podsuneła mi mama od Bliźniaczki  w akcji do których Was zapraszam :)
Zamierzam biegać... ale jakoś zacząć nie mogę, brak motywacji.

i troszke zdiec z tego okresu:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz