wtorek, 9 września 2014

Mama na 6 + !

 Anie Love nominowała mnie do mamy na szóstkę !
To zaczynamy :)


Nr 1
  FRIDA i KATAREK. Nastusia nadal nie potrafi samodzielnie się wysmarkać więc przydaje się do dziś (czyli ponad 3 lata).

 











       
Nr 2
  Plecak ze smyczą. Wygodne spacery przy ruchliwych ulicach.


   

Nr 3
  Śliniaczek z rękawkami. Wiele razy uchronił Nastusiowe ubranka od plam, a mnie od namaczania i szorowania :)

                   




Nr 4 
  Elektroniczna niania. W mieszkaniu dwu poziomowym lub domu z ogrodem, jak najbardziej się sprawdza. 



Nr 5
  Body rozpinane. Przy Nastusi posiadałam tylko jedne i prałam je cały czas. Teraz powiedziałam sobie że przy kolejnym dziecku przez piewrwsze miesiące będe tylko takich używać.







Nr 6 
  Etui na pieluszki. Zawsze trzymałam je w jakiejś siateczce żeby się nie ubrudziły, a teraz mamy takie cudeńko :)





 



Moim wymarzonym + jest:
 Thermomix, narazie mnie na niego nie stać :( A wiem że można w nim zrobić wszystko.



 
zdiecie z googl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz