czwartek, 13 lutego 2014

Moje małe zakupki



bransoletki...
"Asica Tworzy" to jest Kobitka z talentem !
Robi nie tylko bransoletki ale również bukiety kwiatów, opaski
bombki, jajka wielkanocne...
na moje zamówienie musiałam czekać tylko kilka dni !
Moje bransoletki zostały zrobione na moje specjalne życzenie
a to moje nabytki od Asica tworzy

TU jak się dostać do Asicy na facebook'u 

apaszka...
Na kolejny zakup skusiła mnie oferta, 
na która załapałam się w ostatniej chwili
niestety już jej nie ma :(
to apaszka od Yellow Shark

Mam przyjemność pierwszy raz mieć coś z tej firmy...
i muszę przyznać ze apaszka jest starannie wykonana.
Moja apaszka jest uszyta z mojego ulubionego materiału MINKI 
i materiału w truskaweczki :) zapinana na rzep.
Firma godna polecenia i ZAUFANIA 
a mnie już czeka pranie bo Anastazja dorwała długopis
 

kolejna apaszka...

 Choć tym razem to wygrałam ją w aukcji dla Nathaniela
 Yola - rękodzieło  ofiarowała śliczną apaszkę którą wylicytowałam.
Pieniążki z licytacji przekazywane są dla chorego Nathaniela
wszystkiego możecie dowiedzieć się TUTAJ 

Zapraszam wszystkich Was na wydarzenie na fb 
gdzie można licytować różne przedmioty
akcja trwa do 19lutego !!


zupa pieczarkowa i kanapeczki... 
Zupę czyli filcowe pieczarki, makaron i marchewki 
również wylicytowałam na aukcji dla Nathaniela
a to dzięki localauritaylenita 
localauritaylenita zamówiłam również kilka warzyw
(jeszcze czekam na przesyłkę wiec opisze w innym poście) 



No i...
wielorazowe pieluszki od Pupus ale o nich będzie w innym poście,
bo musimy je troszkę przetestować :)

Wszystkie zakupy zrobiłam za pośrednictwem facebook'a
Firmy u których dokonałam zakupu poznałam dzięki konkursom :)

Z tego miejsca dziękuje wszystkim że sponsorujecie konkursy 
oraz organizatorom za poświecenie swojego czasu w tworzeniu ich !!
DZIĘKUJE DZIĘKUJE :)

2 komentarze:

  1. Asica robi cuda :) Juz od dawna mysle nad zakupem jakiegos cudenka u niej ale jeszcze sie nie zdecydowalam ktore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys skusze sie na bukiecik bo mi sie podobaja :)

      Usuń