niedziela, 5 stycznia 2014

Śliniaczek

Kazda mama przechodzi samodzielna nauke jedzenia swoich pociech, zabrudzone rekawki ktorych czasem nie mozna doprac, czy zmiana bluzeczki po kazdym posilku... Lub zamoczone bluzki przy zabkowaniu... Znalazlam na to sposoby :)

1. to śliniak z rekawkami lub inaczej zwany fartuszkiem z rekawkami.
Bardzo sprawdzil sie przy nauce samodzielnego jedzenia.



Na wierzchu jest bawelniana tkanina a w srodku ceratka (tylko w rekawkach jej brak), ktora nie pozwoli zmoczyc ubranka.
 




2. kolejnym sliniakim byl taki krotki, przydatny podczas zabkowania
(intensywnego slinienia sie bobaska).
[ten kupilam kiedys w LIDLu w zestawie z koszulka,
potem juz ich nie moglam znalesc...]
 
Spisal sie rowniez podzas raczkowania, bo nie platal sie pod raczkami.

... znalazlam takie apaszki zapinane na napy rowniez super spisaly sie podczas zabkowania.





3. a to sliniak firmy Brother Max, nie kupila bym go ze wzgledu na cene. Ja dostalam w prezencie i spisal sie na dlugich spacerach czy wyjazdach.



Zawsze w srodku mialam sztucce, po posilku sliniak i brudne sztucce zamykalam w dolnej pomoranczowej czesci i nic mi sie w torbie nie brudzilo.
 

Chetnie zapoznam sie z Waszymi opiniami w tym temacie, moze i Wy mi cos podpowiecie lub pokazecie?





9 komentarzy:

  1. Ja zawiązuję małej na szyi pieluchę - działa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez dobry sposob :) i najtanszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie ubieram już nic ..jak się pobrudzi ,to albo przebieram ,albo jak już wieczór ,to tak sobie drepta aż do kąpieli . :D
    nominowałam Cię : http://www.mama-kubusia.pl/2014/01/liebster-blog-award.html ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubie gdy sie ubrudze i przekladam to na corke :)
      to moja blad...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. rozumiem, choc ja nie lubie gdy Corcia jest umazana az po same rekawki. Chyba jestem pedantyczna :)

      Usuń
  5. ten fartuszko śliniaczek muszę zakupić:) bo na razie cała umorusana Lenczita drepcze:)
    zapraszam do Nas
    http://swiatsiekreciwokollenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na bloga http://barbea.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) :) :)

    OdpowiedzUsuń