środa, 1 stycznia 2014

MUFKI do wozka Birdie

Mamuski chce Wam pokazac cudenko ktore bardzo mi sie podoba i bardzie mi sluzy :)
To mufki od Birdie !! 
Cieplutkie i milutkie :)




w srodku jest milutki materila minky, na zewnatrz materail nieprzemakalny, zapicane na napy



Idealne na zakupach, gdzie kazde wejscie do sklepu i sciaganie rekawiczek a po zakupach zakladanie ich bylo dla mnie utrapieniem. A z tymi MYFKAMI to raz dwa :)



Ja jestem zachwycona, polecam firme i towar jaki produkuja bo jest solidnie wykonany i na moje zamowienie i uwazam ze cena nie jest wygorowana. Co dla mnie bardzo ulatwiajace to ze wysylka jest za granice i jest mozliwosc zaplaty w euro, gdyz mieszkam w Irlandii. Teraz zamowilam dla coreczki ale to opisze w innym poscie.
To tyle o plusach tego towaru a teraz minusy... hmmmm poprostu brak !

Zdiecia nie oddaja rzeczywistego koloru.
Przepraszam za wszelkie bledy ale to moj pierwszy raz... pomalutko dojde do wprawy. Mam duzo rzeczy Wam do pokazania wiec mysle ze ktos tu bedzie.


1 komentarz:

  1. A no widzialam juz gdzies cos podobnego i uwazam ze to super sprawa! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń